Grąžinimas

  • PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS


    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos. Detaliau prašome skaityti Bendrosiose pirkimo – pardavimo taisyklėse. Norėdamas grąžinti prekę(-es) Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo  dokumentą ir gali prekes grąžinti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, nedelsiant informuodamas Pardavėją apie tokį pageidavimą, esančias faktines aplinkybes ir gautos prekės būklę el.paštu mb.emonela@gmail.com, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis ir pridėdamas prekės nuotraukas. Pardavėjas turi teisę paprašyti papildomų prekės nuotraukų, tiksliau ir aiškiau nurodančių prekės būklę.


    Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, turi būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinama prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, gąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.


    Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas EMONELA įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis, prieš tai el.paštu susisiekęs su Pirkėju ir gavęs raštytinį Pirkėjo sutikimą tai daryti. Tuomet, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama tik už prekes sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. Pardavėjas grąžina pinigus už gautas prekes į mokėtojo sąskaitą per penkias darbo dienas.